Tuesday, October 14, 2008

"Strabunica"

O zi plina insa destul de obositoare datorita racelii care nu imi mai trece. Se facuse ora 8 seara, terminasem servicul si ma indreptam spre masina sa ma duc spre casa, cand o mireasma m- a oprit din mers. M- am uitat spre cer si am vazut o luna plina usor acoperita de nori cenusii grabiti. M- am oprit, stand asa cu privirea atintita spre cer, am inchis ochii si am inspirat adanc; am continuat sa inspir adanc de cateva ori. Era o adiere de vant care aducea o mireasma familiara mie. Atat de familiara incat m- am intrebat de ce am senzatia ca sunt asa de aproape de meleagurile unde am copilarit, de bunicii mei. Masinile care continuau sa circule pe drumul alaturat, farurile orbitoare, m- au facut sa deschis ochii si cu sufletul incarcat de bucurie m- am indreptat spre masina. Ajuns acasa mi- am adus aminte ca azi "strabunica" implineste 71 de ani. Am sunat- o si am ascultat duiosenia glasului ei.