Thursday, January 22, 2009

Walking Strawberry

I am back on my feet and started work again.
Am ajuns la servici incarcat cu forte noi si am continuat proiectul inceput in ianuarie referitor la vacanta de primavara. Azi am vizitat locatia unde urmeaza sa petrecem 2 zile in care vom putea imbina jocurile in limba engleza cu exercitiile fizice. Din pacate 青い森アリーナ are facute deja rezervari pentru luna martie. Urmeaza sa stabilim ce vom face.

Duminica, ma voi intalni cu prietenii cu care am organizat "Christmas Memories"( poze de la eveniment) care a avut loc pe 14 decembrie 2008. La eveniment au fost prezente in jur de 150 de persoane si prieteni din Coreea, Germania, Australia, America, Malaezia, Rusia, Philipine, China, Canada, Franta. Au mai fost prezenti cantareti locali de スコップ三味線, grupul de dansatoare de la scoala de dans Hula si Tahitian- Papa Hula O Ho' onani I Ka Lani.
Vom discuta despre eveniment urmarind inregistrarile.
Cu banii adunati din vinderea biletelor am reusit sa facem o donatie pentru un orfelinat din Aomori, unde vor fi cumparate carti pentru copiii care locuiesc aici.