Sunday, February 8, 2009

Blossoming


Blossoming
Originally uploaded by Mihai Japan

Trecuse o ora din editia a 48- a din ACC CM Festival Japan pe anul 2008, si dupa o pauza de 10 minute am reintrat in sala pentru a urmari spectacolul. Reclame radio si video din Japonia din 2008 se derulau una dupa alta, care mai de care mai haioasa, unicata, inedita. Unele m- au pus pe ganduri, altele m- au amuzat, unele mi- au adus aminte ca " Simple is best".
Ramasesera 10 minute din spectacol cand...ZZZZZzzzzz... ultima parte a spectacolului a trecut foarte repede. Cateva reclame cum ar fi cele de la o centrala energetica si alte cateva de la o renumita firma de telefonie mobila mi- au retinut atentia.
Mi- am adus aminte cu nostalgie de o emisiune de la ProTv din Romania cu reclame de la un eveniment international. Am gasit ceva asemanator aici.


Today's snowboard lesson- Rewind スノーボードレッスンーリワインド